tick tack...

Uppe alldeles för sent, men jag fick nått ryck och började och avslutade första delen på min hemtenta. Tanken var att sitta imorn, men nu är jag klar så då kan jag gör annat kul som att städa eller tvätta istället. Borde vara trött nu men jag är pigg och det finns ingen att prata med för alla ligger och sover. Smarta människor! Igår var vi ute på soppan på Oscars, torsdagtradition som vi har glömt bort lite. Det hela går ut på att gå upp till kårens pub och dricka lite vin med klasskompisar och vänner, om man är hungrig så finns det soppa för en billig penning. Mycket trevligt är det iallafall, sen går man vidare ut om man inte har föreläsningar tidigt på fredagsmorgonen eller så förtränger man det och går ut iallafall till det ända stället som är öppet. Plaza! Här möts en blandning av massor med olika människor och man lyckas alltid få en ganska hyvsad utekväll varje gång man går dit.

Ikväll blev det idol och fredag hela veckan, men jag blev så trött av alla lama skämt att jag satte mig framför datorn istället. Hur kommer det sig, jämt hamnar man här, borde göra ett till halsband eller börja sticka lillbrorsan en halsduk i julklapp så man slipper strålningen från datorn lite. Får se vad som händer imorgon har egentligen inte råd att göra nått annat än att leta upp nått att laga i frysen och sen mysa framför tv (som vanligt) eller varför inte ha tv fritt en kväll och läsa en go bok? Hmm kanske händer vem vet. På söndag ska jag träna igen, längtar lite dit för jag har ätit godis idag inte bra, inte bra alls, vad hände med min plan undrar jag. Och sen så är det måndag igen och då får vi andra delen av hemtentan och det säger sig självt vad jag måste göra då..


Nej nu ska jag försöka sova lite iallafall, kanske har tur och somnar. =) Hoppas ni sover gott! KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig du är. själv har jag mitt kvar jag =( får ta d imorn.. sen e d ju bara den där trevliga engelska texten o läsa till på tisdag oxå...

2008-11-22 @ 19:38:12
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0