Familjen

Snart är min fina familj här hos mig! Längtar efter dom något olidligt! Idag har jag städat lite så det ska va fint tills de kommer, måste ju visa upp min lägenhet från dess bästa sida. Lillbrorsan har inte varit här upp än så det ska bli riktigt kul att få visa honom mitt Östersund. Ska mysa hela helgen och fika i massor. Inte så bra för min lilla plan att inte äta onyttigt, men jag skiter i min plan den här helgen faktiskt, får träna lite mer i nästa vecka istället. Får se hur det går att sova allihop i min lilla lilla lägenhet, men finns det hjärterum så finns det stjärterum!

Idag åker my märy till Kina, inte det minsta avundsjuk =P Hoppas du får det super kul gumman!  miss you!

Har gått och köpt jeans idag också, väldigt nöjd med de, beställde några från HM men blev inte så nöjd så jag skickade tillbaka de. Mina nya sundaysun jeans är mycket finare! =D
Östersund har blivit väldigt halt nu när det varit plusgrader i veckan och jag funderar lite på att skaffa sånna där dubbar man sätter under skorna. Bättre än att ramla eyy!
Har haft lite problem med att sova den här veckan, vaknar hundra gånger och måste vrida och vända mig för att kunna somna om, bara för att en stund senare vakna igen. Vet inte helt vad detta beror på, men jag har mina misstankar.
Och det beror inte på min säng! =P

Ska ta och plocka fram lite täcken och kuddar nu, så är det bara för familjen att rulla in på södra gröngatan, Längtar! <3
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0