Lördag.

Idag har varit en väldigt lugn dag, skönt att vakna och inte känna nån stress över att man måste göra nått eller hinna med  en massa saker. Helgerna efter tenter är de bästa. Man kan sitta i soffan och glo på film utan att känna att man skulle ha läst lite mer i nån studiebok. Nej, utan idag har jag städat lägenheten, gått promenad med Märy och tittat på "tomten är far till alla barnen". En perfekt lördagskväll! Känner mig dock lite så där lagom gammal när jag kollar på klockan nu och funderar över om det är ok att gå och lägga sig vid den här tiden, klockan är ju bara halv elva? Jag var ju faktiskt ute igår så det borde va ok...

Satt och kollade i min lilla filofax här innan och det är helt sjukt vad tiden har gått fort den här terminen, bara sex veckor kvar tills det är jul och jullov..Inte ens två månader! Förstår inte vart terminen har tagit vägen...

Nej, sova? Vi får se..KRAM


Ljus är mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0