lämnad.

Då har kusinen tagit tåget hem till stockholm igen och lämnat mig och min lägenhet i sorg..oki kanske inte i sorg, men det var otroligt mysigt att ha haft dig på besök hjärtat! Som alltid! Gick hem till Märy sen för att plugga lite..det gick ju jätte bra! Eller inte, det är för sent på dagen för att bli seriös och plugga, Vi kör imorn istället! Imorn är det nog sista dagen på jobbet inför jul, har tagit en titt i min kalender och det verkar som så. Sen ska jag ta mina träningskor och mig själv bort till Step in för ett pass av body pump! Måste ju hålla igång innan fjärde december...=P

Även fast jag har seg startat lite med träningen sen jag kom hem igen så är jag ganska taggad, men det är otroligt svårt att välja mellan Morot eller glass så här på kvällen. Men jag ska hålla mig borta från frysen, jag är mycket beslutsam när jag väl är det. =)

Nej, nu ska jag nog titta lite på "äntligen hemma". Oki att man inte är född med hammaren och målarpenseln i handen, men det behöver ju inte betyda att man inte kan lära sig.

KRAM

Kommentarer
Postat av: robert

nej nej, inte lära sig själv! betala dyra pengar för en snickare som gör det åt dig =D

2008-11-19 @ 16:37:56
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0