jag bor i en liten stad!

Idag har vi gått en sväng på stan, klarade av att titta igenom "alla" affärer på en halv timme, liten stad jag bor i va? Börjar bli riktigt kallt här nu så vi gick hem igen och bakade bröd. Blev för gott, inte nyttigt med vittbröd! Imorn åker kusinen hem och det blir tomt i lägenheten igen. Men det är inte långt kvar tills nästa besök kommer och ringer på dörren så det är lugnt. Det är verkligen mysigt med besök tur att man har flera helger uppbokade framöver.  =)

Från det ena till det andra så kollade jag på lite parfymer idag när vi var nere på stan, har tröttnat lite på min och hittade två jag tyckte om, får skriva upp de på julklappslistan. =D



         
Emporio Armani Diamonds

                            


        

Yves Saint Laurent, Young Sexy Lovely (limited Edition)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0