Hobby!

Idag har jag jobbat lite, tre timmar för att vara exakt, ganska skön arbetsdag måste jag säga..(Nu lät jag ju bara lite lat) =P Såg fram emot en lugn kväll i hemmets trygga vrå, men så fick jag nys om att det smög omkring en sån där kontrollant från radiotjänsten här i studenthusen, så jag har suttit på helspänn hela kvällen undrandes om han skulle ringa på min dörr och kräva in licenspengar..Vi studenter är fattiga som det är och vi sitter och läser  hela dagarna, kan de inte låta oss få ha det nöjet som det är att få titta lite på tv då och då utan att det ska kosta oss skjortan? Han ringde aldrig på min dörr, men det betyder ju bara att han kommer imorn. suck!

Har börjar med en ny hobby. =D Mycket roligare ämne att snacka om. Smyckestillverkning!
Det är verkligen fridfullt att få göra nått kreativt med händerna och jag har varit sugen länge på att få göra nått nytt, så i tisdags gick jag till panduro och köpte mig lite pärlor och här nedan ser ni resultatet.. Känns som man är tillbaka på dagis, men jag tycker det inte alls blev ett så fult halsband. Eller vad tycker ni?  -KRAM-






Kommentarer
Postat av: Anonym

tjuuusigt! nu blir du fin imörra ;)

2008-11-13 @ 22:40:48
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0