fram och tillbaka.

Kan man va sämre på teknik än jag?! Nä jag tror inte det. Så här ligger det hela till för den intresserade;

Jag har en 3 mobil och den har från första stund jag tog i den börjat bete sig mycket märkligt på ett sätt som en mobil inte ska bete sig. Iallafall så finns det ingen 3 butik här uppe i Östersund så jag måste fixa sånt när jag är hemma, nu "hann" jag inte fixa det när jag var hemma så jag fick byta mobil med min bror (som har en precis likadan mobil som jag) så han kan gå och fixa det som är fel på den. Glad över att ha en fungerande mobil åkte jag upp till Östersund imorse (tidigt, huff!), men tur har jag ju inte för så fort jag kom upp så försvann alla mina kontakter på mobilen och jag ville börja gråta..(var lite trött också) och när jag försöker lägga in de på nytt så fastnar de inte i kontaktmappen! Blir lite tokig alltså..vad har jag gjort för att förtjäna att alla min teknik bara j*vlar med mig??
Nån som kanske vet var felet kan ligga?

Har haft en trevlig vecka hemma iallafall, med en avslutande helg i göteborg. Roadtrip med kusinen! Lyckad helg måste jag säga! Utgång till trädgårn blev det också, jorå så att äää.. =D

Trodde att jag skulle komma upp till ett snötäckt Östersund, men icke här var varmare än i Sthlm. Har jobbat idag och tredje gången gillt heter det ju, för idag klarade jag att sälja hela 6 st provapå 6mån med Svd. YEAH! =) Härligt att inte behöva gå hem med bara 100 nej i ryggen!
Imorn blir det plugg för hela slanten..tenta på fredag ojoj..bara tre dagar kvar!

-KRAM-



Kommentarer
Postat av: Anonym

vi e braaa =)

2008-11-04 @ 23:50:07
URL: http://maka.blogg.se/
Postat av: robert

mkt trevligt med besök från sthlm/ö-sund! :) jorå så att... ääää

2008-11-05 @ 18:40:22
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0