Check!

Tenta avklarad..check! På tre dagar har jag suttit och pluggat in psykologiskt perspektiv, jag är inte riktigt klok ibland. Förstår mig inte riktigt på mig själv, tänk om jag hade lite mer självdiciplin och pluggade i tid då skulle jag kanske få A:n hela tiden. Istället nöjer jag med att va så där medel som jag varit hela mitt liv. Börjar bli ganska trist att hamna i det facket i allt man gör. Nä en förändring måste ske! Man kan inte bara glida igenom livet som på ett bananskal, vart ligger spänningen i det!?
Har känt nu en ganska lång tid att det fattas spänningen i mitt liv, jag går runt här uppe i Östersund som en zombie och gör det jag ska och inget mer..trist som bara den. Har ni några förslag på nått nytt, spontant och spännande som jag kan ta till i min ganska trista och alldagliga vardag? Vad som helst, behöver tips!

Ikväll blir det lite tenta fest med några kompisar från klassen, säkerligen blir det utgång till antingen Plaza eller O´learys i daglig ordning. Ska bli kul!
Nu ska jag slänga i mig lite mat sen dra iväg till grabbarna grus..KRAM

glöm inte farsdag på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0