Two down one to go.


Så var tentan avklarad, bara en till och sen sommarlov..härligt!
Idag har vi strosat på stan som man vid det här laget har sätt typ en miljon gånger känns det som, men moster har ju inte sett mitt vackra östersund och dess fantastiska shopping gator så vi begav oss neråt en sväng iallafall. Blev en mysig fika och lite shoppingpåser och nu ligger alla som döa sillar i var sin säng..bara jag som sitter här och hökar och inte har nått bättre för mig. Ska äta gott ikväll och dricka lite vin och va så där lagom vuxna kanske det kommer nått kul på tv lr också så drar jag med mig de tre som troll ner till Plaza, vem vet? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

här hände det inte mkt du! skriver så för att ja varit duktig o skrivit ett inlägg precis haha... vi har bättre saker för oss än att blogga! men vad gör du i estocolmo karro? ja gör knappt någe ska jag säga dig. saknar ö-town lite haha. tänka sig att d skulle bli så. snart, sommarlov! vinmys i stockholms parker vill jag ha med dej min vän. planera in det.

2008-05-08 @ 17:36:07
URL: http://maka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0