Host host..

Plötsligt ligger man i soffan utslagen av en förkyldning, hostar och nyser om vart annat..hatar att va sjuk!
Kurerar mig nu med alvedon, c-vitamin och thé så kanske man hinner bli frisk tills helgen. Det är inte ens två veckor kvar tills man sitter på flyget till Usa och sommarlov. Ska bli mysigt att träffa brorsan igen och skönt med lite lov! Hade fikabesök idag, mitt i nysandet, men det var trevligt. Bodde hos en jätte mysig familj de första två veckorna när jag började på skolan här i östersund och idag kom de på lite fika för att se min lägenhet och hälsa på. De vart riktigt trevligt, med lite bullar och thé. Nu ser jag framemot en kväll nerbäddad i soffan framför tv, för de får man göra när man är sjuk, utan att få dåligt samvete =P

Ciao!


Gott med thé, bra för halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0