efter sol kommer regn...

Eller var det tvärtom? Inte i Östersund iallafall, hade jätte fint väder på morgonen men sen började det såklart regna..Var en sväng på stan idag och tittade lite, hittade en söt klänning som jag fick av mamma =) Blir fin till brorsans graduation och mamma och pappas sommarfest i augusti.. Räknar dagarna till sommarlovet, bara 15,5 dag kvar =D

I slutet av juli får jag min lilla etta och ska nog flytta in i samma veva som Yran, även fast det kostar en förmögenhet, kan va kul att se lite band och känna av festivalstämningen. Ska bli skönt att få ett eget litet kryp in även fast jag har haft det i några månader nu vet man ju inte vem man kanske måste bo med i höst så det ska bli trevligt.
Längtar till fredag! Take care my friends!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0