Snart lättar vi..

Ännu en härlig dag i Östersund, 25 grader varmt och nästan snöfritt det ligger kvar en liten plätt i Frösöbacken, men den räknar ja bort..Var och solade nere vid hamnen idag tanken var att plugga lite men det var svårt när solen flörtade med en hela tiden. Vad riktigt härligt att bara ligga och slappa i gräset så imorn måste man verkligen ta tag i det. Ska gå upp tidigt, jag har lovat att gå upp klockan 11 får se hur det går med det, men jag lovar att försöka! =)
Sen är det bara en dag kvar tills flyget tar mig hem till stockholm och sommarlov och dagen efter bär det av till USA..fy va kul det ska bli, saknar lillbrorsan så det ska blir så härligt att se han igen och sen vill man ju gärna bli lite brun också när man är där borta..ska ligga och pressa i Palm Spring, dit vi ska först innan vi sätter skutan mot Arroyo grande där brorsan har bott i snart 10 månader. Blir nog mitt sista inlägg ifrån staden östersund för denna säsong har tusen saker att göra imorn, bland annat att packa, städa lite och plugga förstås. Men vi hörs nog senare i sommar! Kram på er vänner!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0