Crazy day!

Vilken dag vilken dag! Gick upp halv sju för att få i sig lite frukost i all hast, sedan en rask promenad till Folkets hus (ca en halvtimme att gå) där vi hade tenta på sista kursen vid åtta. En timme senare var man klar och man hade SOMMARLOV! Helt underbart! Gick och traska runt i en cirkel tills det var dags att ta sitt pick och pack ner till busstationen, med lite bär hjälp från maria så kom man säkert på bussen som skulle ta mig till flyget.

En femtio minuter senare var jag i vår huvudstad och på väg hem för att släng i en tvätt lite snabbt, ingen rast ingen ro för sedan bar det av till trevliga grannar och studentmottagning..efter god mat, champange, kaffe och kaka var jag helt slut men då var det dags att gå hem igen för att packa om min kappsäck redo för Usa äventyret! Hjälp vilken dag! Hoppas att man kan sova lite på på den 14 timmar långa flygresa som man nu har framför sig imorn vid elva..Och kanske kan man då äntligen få ta sommarlov på riktigt..

Ta nu hand om er tills vi ses i juli! Bye!

image43
Snodde det från dig märy, hoppas det går bra..=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0