Spontanitet är att sätta sig på ett tåg och åka till Kiruna!

I min vilja att va spontan igår så tog jag på mig mina favorit pumps och leggins med en tröja över såklart och gick ut i den 16 minusgradiga kylan till News med Maria. Vet inte om det var så lyckat, för mina fötter vill fortfarande inte riktigt bli varma. Men trevligt hade vi, den här veckan har gått i nån slags "va fan gör man i den här staden när man är ledig" tema. Vi skrev ju klart hemtentan i tisdags redan och sen vart vi lediga för resten av veckan. Vad gör man då? Jo man köper en flaska vin och gör en jätte god potatissallad och så sitter man och fnissar hela kvällen. Jag är maria är bäst på denna typ av aktivitet! Och vet ni jag halkade inte även fast jag gick med mina 8 cm höga pumps hela vägen till krogen och det var otroligt halt, grejen är väl den att jag inte går så fort helt enkelt utan jag smyger fram och det tar ungefär så där en kvart att ta sig till stället, men vad gör det när man kommar fram utan att ha ramlat och fått ett sånt där härligt blåmärke på rumpan. Klarar mig utan det!

Hamnade hemma hos våran förredetta chef på nån slags efterfest vid ett tiden, eller kanske var klockan tolv? Vet inte hur som helst så blir vi alltid kvar där så länge, jämt! Vad detta beror på vet jag inte..kanske var det för att jag somnade i soffan och maria kände inte för att bära mig hem..så hon väntade snällt tills jag vaknade vid tre. =) Du är en sån snäll vän märy!

Idag har vi gått fram och tillbaka på gågaten och letat lite julklappar till märys familj. Mina klappar är redan inköpta så på kontot ekar det av tomhet. Köpte biljetter till Coldplay i Sommar idag också. Så himla kul, åh jag längtar till den 22 augusti!! Var tvungen att nalla av sparpengarna, med det är det tamig tusan värt! =)

Imorn är det fredag igen och dags för Idolfinal! Hejja Kevin!! Men jag hejar lite på Alice också för hon är ju duktig hon med! =) En vecka kvar tills man åker hem imorn också...kul! Men ni i sthlm får se till att fixa lite snö till min ankomst tycker jag, synd för tomten att han måste bära med ett paraply när han går runt på julafton och delar ut klappar! Riktigt sugen på ett bra nyår det här året också..ingen som har nått planerat eller så? Fundera på det och återkom till mig sen =)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0