skrivkramp och pepparkakor

Har fått lite skrivkramp på senaste, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. . .

Kan ju berätta att det kommit ytterligare flera decimeter med snö här uppe nu och när jag skulle gå till pilatesen idag så höll jag på att halka ett antal gånger, men än har jag inte ramlat! Igår bakade jag lite pepparkakor och lyssnade på julmusik och ute snöade det, så julstämning finns det gott om här uppe i Östersund.




Kursen vi läser just nu är ganska lätt och vi har inte så många föreläsningar heller, hemtentan är skriven så nu bockar man bara av seminariumen och väntar på att nästa kurs ska börja. Ska ta och läsa lite inför seminariet imorn sen är det bara ett bodypump pass att klara av imorn sen är det helg. Och då får jag besök från Göteborg så helgen ska bli riktigt kul. =)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0