studentbostad uthyres!

Så om det finns någon student i Östersund som vill hyra en etta på 27 kvm under våren och sommaren så kan de hör av sig till mig. Skulle va otroligt skönt att få hyra ut den så man slipper ta med sig den kostnaden ner till stockholm under praktiken. Tänk vad jag kan spara pengar, lovely! Men först måste man ju få en praktikplats..ser lite mörkt ut nu hörrni, inge kul alls. Satt hela gårdagen och ringde som en tok, men ingen nappade. Trist! Har mailat några ställen och ringt och lämnat ett meddelande till andra så lite hopp har jag kvar, men det börjar sina av det också nu. Men inte ska man hänga läpp för det! Nej för om två dagar åker jag hem..känns lite konstigt att jag ska hem och va där i två veckor sen upp igen och avsluta kursen för att sedan en och en halv vecka senare åka hem igen och va hemma i 8 månader! Thats crazy! Undrar hur det kommer gå att bo hemma nu när man är så van vid att bara ha sig själv att ta hand om och ta hänsyn till. Bara gå ut genom dörren och komma hem när man vill. Kommer ta tid att anpassa sig till familjelivet igen tror jag. Men det kommer definitivt bli mysigt! Saknar ju min söta familj så klart ska det bli kul att bo hemma igen. =) KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0