förbränt lite av julskinkan.

Då har man tränat bort lite av julmaten på årets sista träningspass. Vi skulle gå på spinnig var det tänkt men vi var inte ensamma om att vilja få bort lite julskinka och julgodis så det passet var fullt, vi fick gå på gympa istället, Jag vet inte om jag gillar gympa så värst mycket hela grejen att studsa runt med nån kille som har alldeles för tajta byxer på sig och jämt ska det va nån hurt-bulle som tar ut stegen nått extremt. Not my cup of thé. Fast åh andra sidan är musiken väldigt medryckande men dansa kan jag göra på krogen så nästa gång blir det nog spinning och inte gympa ändå!


Kommentarer
Postat av: robert

kan du inte köra ett pass på krogen? ta på dig "call on me" videon kläderna och köra på bara? hade vart riktigt roligt att se på i vilket fall som helst :D

2008-12-27 @ 03:55:21
URL: http://lynch.blogg.se/
Postat av: karoline

jomen visst! allt för att underhålla och göra nån glad, jag antar utmaningen.. =P

2008-12-27 @ 18:44:24
URL: http://karolajnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0