Coming home for Christmas!

Packad och klar för stockholm. Bara en fyra timmar lång föreläsning däremellen sen så flyger jag hem för jul. =) Ikväll blev det en jätte mysig avskedsmiddag med några tjejer från klassen, turkiskt! Otroligt gott, fortfarande mätt. Dagen började med att jag försov mig och vaknade med en huvudvärk utan dess like så jag stannade kvar i sängen. Var dock tvungen att stiga upp nån timme senare för att tvätta och jag passade på att städa och packa klart imellan tvättarna. Har så mycket grejer med mig hem (läs kläder) att jag inte ens får igen min resväska. Får hoppa lite på den så kanske den går att stänga imorn. Vad ska man ha med sig för jacka hem undrar jag? Jobbigt att släpa med sig den varmaste av de alla och så visar det sig att den är för varm där nere i plusgraderna. Men jag lovar att ifall jag inte tar med den så kommer det bli 20 minus och massor med snö, jag brukar ha den turen!

Dags att sova, see you in Stockholm! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0