sommarn i korthet..

Har varit riktigt dålig på att upptatera min blogg under sommaren, men snart väntar hösten och mörka eftermiddagar så rutinen och bloggandet kommer säkerligen komma tillbaka.
Vad har hänt under Sommarn då? Jadu, mycket och ingenting egentligen..Började sommaren med en semestertur till Amerikat och sedan har sommarn rullat på som bara den, vet inte riktigt vad jag har gjort, men man har solat, badat (dock ytterst sällan), varit en sväng tillbaka i Östersund där ja har flyttat till en etta och fick va med om en mycket lyckad Yra. Sen har ja väl luffat runt här hemma ganska mycket träffat kompisar och gjort lite mysiga grejer som att gå på utomhusbio..brukar alltid missa den festivalen, men i år hade ja markerat det tydligt i min kalender. Har jobbat lite också och denna gång har jag tyckt att det varit riktigt roligt att gå till jobbet, kanske kan det ha att göra med att jag bara jobbat så lite och långa pauser mellan varje pass vem vet, men kul har det varit..=)

Har festet med Märy i Märsta, var nog en av höjdpunkterna i sommar, eller vad säger du Märy =D
Så några saker har jag kunnat bocka av från min lista över saker ja velat göra i sommar..
- Har dock kvar att åka färja ut till skärgården
- Festa lite mer ute i stockholmsnatten
- Äta en glass på fjällgatan

Men de får ja väl bocka av i helgen lr i nästa vecka innan jag åker hem (tillbaka) till Östersund.

Hoppas ni har haft en bra sommar, nu ska ja gå och sätta på mig strumpor..

Kommentarer
Postat av: robert

du glömde att du ska till göteborg också!

2008-08-19 @ 21:24:44
URL: http://lynch.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa det var verkligen en höjdarkväll måste jag säga. från sthlm till denna håla, men kul hade vi!

2008-08-21 @ 00:52:05
URL: http://maka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0