två tredje delar kvar imorn.

Snart helg och jag tackar och bockar för att den har gått snabbt, två tredje delar kvar! Det känns i kroppen att man har ett fysiskt ansträngande jobb, där man inte står still en sekund och plus att man går upp vid halv sex så blir man lite trött efter sju och en halv timme på jobbet. Så idag när jag skulle åka hem med bussen så råkade jag hamna på fel buss och hamnade i Tönsberg, Norges äldsta by, en halvtimme bort. Somnade nästan på vägen tillbaka mot Sandefjord, men efter att ha cyklat hem från stan i regnväder blev jag lite piggare. Men jag ser framemot att sova ikväll dock.

På grund av min lilla hemlängtan som kom över mig härom dagen så umgicks jag och min kusin igår efter jobbet. Blev en riktigt mysig eftermiddag, med nedcabad bil till en italiensk resturang vid vattnet och tjejsnack på balkongen i solskenet. Imorn ska jag till min gamla hemstad Skien och träffa min gamla bästis Charlotte. Ska blir riktigt mysigt. =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0