Framme!

Jag ar har och jag lever! Antligen framme i det aldrig sovande Indien. Efter en natt pa en bank i Zurich och en riktigt bekvam flygresa sa kom vi fram till Mumbai igar kvall. Sen vantade en lang bussresa pa vagar jag aldrig skulle kora bil pa aven om jag fick en miljon. Manniskor och tutande bilar overallt. All heder till var busschauffor. Efter en skumpande, minst fyra timmar lang bussfard kom vi valbehallna fram till var lilla lagenhet som kommer bli varat hem nu de kommande 4 manaderna. Idag har vi vandrat omkring och forsokt gora oss bekanta med varan omgivning har. Imorn vantar guidad tur med Indiska studenter. Da vantar shopping och annat kul!

Hoppas allt ar bra med er alla dar hemma! Dags att ga hem och sova.
KRAM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Härligt att höra att du har det bra, vilket äventyr. Ha det underbart, vi har det bara bra här hemma Aleks åker till Lund i veckan. Vi följer med spänning dina äventyr på bloggen. Varma kramar från Pappa, mamma och brorsan. Vi hörs!!

2010-08-22 @ 20:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0