La musica.

Jag överlevde fredagen den trettonde. Och för en gång skull kan jag med gott samvete säga att det är skönt med helg! Veckan har varit fylld av föreläsningar och nu känns det på riktigt att jag går på universitetet, äntligen! Det var på tiden.. ; ) Imorn är det champagne, snittar, mingel och modevisning på PLAZA som gäller. Har blivit inbjuden av Söta Bita på Make-up-stores femårsjubileum och det kommer nog bli en härlig afton med utgång efteråt. Sitter och målar naglarna framför Latin grammy awards 2009. Det börjar bli en tradtion det här, vet inte hur det går till, men varje år får jag med mig den här galan. Mycket märkligt? Kanske har jag någon gömd latinsk sida som dras till programmet varje år. Vem vet? Ska ta och måla klart naglarna och sen sova. Vi hörs och ses!


                                                                   natti natti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0